Campagne festivalpubliek

DOWNLOAD TOOLBOX (1,3GB) 

SKIP heeft in samenwerking met het Stay Awake een communicatiecampagne ontwikkeld voor festivalpubliek onder de naam 'Skip die Trip'. De campagne heeft als doel festivalgangers na te laten denken over hun keuze ten aanzien van drugs, en hen te stimuleren drugs-vrij te feesten. 

De materialen bestaan uit online beeldmateriaal en filmpjes die festivalorganisatoren kunnen delen via hun social media kanalen. Deze materialen zullen tevens via SKIP pro actief op o.a. Instagram, Snapchat en Youtube gedeeld worden door middel van advertenties. 

Daarnaast zijn er offline materialen beschikbaar die festivalorganisatie kunnen ophangen op het evenemententerrein zoals banners en posters.

Festival Oneliners: 

In de online game Festival Oneliners, een initiatief van het Trimbos-instituut, gaan jongeren naar een festival waar ze met drugsgebruik in aanraking komen. De speler kiest welke reacties hij of zij geeft en beïnvloedt daarmee het vervolg van de game. Het doel is om jongeren die geen drugs gebruiken te versterken in hun niet-gebruik. De nadruk ligt op acceptatie en aanmoediging rond de keuze drugs af te slaan. Het doel van Festival Oneliners sluit daarmee aan bij de doelen van SKIP.

Meer over de game of de game spelen? Kijk hier dan op. 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Dank je voor je aanmelding!
We konden u niet inschrijven. Probeer het nog eens.